Mai bine de doua luni de zile, ori de cate ori treceam prin piata Victoriei, ma zgaria pur si simplu pe retina un outdoor la AVIVA.
Minunatia aia, pentru care cineva platea sa fie vazuta acolo zilnic, continea urmatorul mesaj: «Reclama asta o sa fie aici si maine. Dar tu ?». Erau zile in care soarele nu stralucea, in 300 era aglomeratie si pe mine ma treceau fiorii. Aproape ajunsesem sa ma tem pentru viitorul meu. Dar mai aveam un viitor ? Conform creatorilor panoului, sansele erau 50-50. Mai nou, au scos reclama cu « Die, sucker! » si au inlocuit-o cu Mihaela Radu-wonderwoman-lescu care arata trei degete. Minunat !
In aceeasi serie de « suntem copyrighteri tampiti, dar ne tratam » se inscrie si reclama la BCR, cu tipul care are vedere paranormala si observa prin pachetul de cadouri verigheta care sta sub cutie. Asta daca trecem peste faptul ca este annoying in aroganta lui si ca transmite un mesaj cu care nicio banca din lume nu ar vrea sa fie asociata.
Dar n-are rost sa stau si sa analizez lipsa de inspiratie sau –uneori– de bun-simt care caracterizeaza « publicitarii » mioritici. Pot doar sa sper ca noua generatie (poate colegii mei, cine stie) va evita cu mai multa gentilete locurile comune, cliseele si morbiditatea stupida in creatiile publicitare.
Si ca, peste cativa ani, vom avea si noi parte de reclame precum urmatoarele, pe care le consider cel putin geniale si care au fost create de Scholz & Friends pentru un portal de joburi german.
4 Comentarii
ChriSmilla
BCR sade confortabil in topul celor mai proaste reclame ever. Intr-adevar un mesaj fals si arogant cu care nu stiu cine ar vrea sa fie asociat! Absolut câh!
Dar vine tare din urma BRD cu reclamele la pensia privata: tanara care sare-n sus de bucurie la primirea oricaruia din urmatoarele cadouri: un baston, o proteza, un cadru pentru a se deplasa. Sloganul: ceva gen “ai timp destul sa te bucuri de pensie”. Idiot!
Si tot cu pensii, da’ aici nu stiu banca, ce stupida e reclama aia care zice “cui ii place uichendul, o sa iubeasca pensia!”
ooooffff, e greu sa faci reclama la pensii!!
si n-am zis nimic de panourile cu tanarul care ii intinde iubitei o proteza cu diamant!!
pozele astea de la Scholz & Friends imi plac la nebunie :)) si sloganul!
Inozza
mai este o reclama la fonduri de pensii, in care un tip da mana cu varianta lui de peste ani iar mesajul este “Iti vei multumi mai tarziu”. Asta e mai putin suparatoare, in sensul ca nu te face sa-ti tragi palme, dar tot ma face sa ma gandesc la lucruri negative, gen trecerea ireversibila a timpului si ridare.
n-a avut nimeni ideea sa faca reclama la pensii private folosind niste batrani happy, inconjurati de tineri, eventual copiii lor? De ce trebuie sa construiasca imagini grotesti, cu tineri imbatraniti prematur sau cu amenintari cu disparitia (vezi AVIVA)?
Licuriciu
1. 3 posturi intr-o zi? omg. ai cam fentat munca azi, nu? 😀
2. foarte tari reclamele nemtesti. ce nu ai observat tu la reclama aviva, si sunt foarte surprins, este inelul de pe degetul mihaelei.
Inozza
licuriciu,
am observat inelul. ce-are a face?