Cea de-a opta zi a Festivalului de Film de la Cannes se deschide cu un eye candy de exceptie pentru doamne si domnisoare: Ryan Gosling in toata splendoarea lui in „Only God Forgives”, cel mai recent film al regizorului Nicolas Winding Refn. 🙂

Ati putut urmari la pranz imagini live de la conferinta de presa pe sectiunea speciala a site-ului Orange.ro sau pe portalul Orange pe mobil.

Filmul marcheaza cea de-a doua colaborare dintre Gosling si Winding Refn, dupa „Drive” (care i-a adus regizorului premiul pentru cel mai bun regizor la Cannes, in 2011). Din cate am vazut in trailer, filmul promite aceeasi combinatie de adrenalina, drama psihologica si multe cadre cu Ryan Gosling tacut, furios si sexy ca si „Drive”. 😀

Julian (Gosling) este un american certat cu legea, care conduce un club de box in Bangkok, paravan pentru o afacere cu droguri. Mama lui, Crystal (Kristin Scott Thomas), capul unei retele criminale, soseste din SUA pentru a ridica cadavrul fiului ei preferat, Billy. Fratele lui Julian a fost ucis pentru ca a omorat cu brutalitate o tanara prostituata. Innebunita de furie si dornica de razbunare, femeia ii cere lui Julian capul ucigasului fiului ei.

LIVE BLOGGING:

12:01: Ryan Gosling nu este prezent, din pacate, la Cannes pentru ca lucreaza la primul sau film ca regizor si scenarist, „How To Catch a Monster”.

12:06: Regizorul povesteste ca, initial, a ales un actor necunoscut pentru rolul lui Julian, dar ca acesta l-a abandonat pentru a juca in „The Hobbit”. Atunci Ryan Gosling s-a oferit sa joace el rolul si Winding Refn a acceptat.

12:10: Un jurnalist a remarcat ca in „Drive” Ryan are 50 de replici, pe cand in „Only God Forgives” are maximum 14. „Limbajul tacerii e mai puternic, mai interesant, mult mai poetic.”, a explicat regizorul, care este, totodata, si scenaristul filmului.

12:15: Kristin Scott Thomas povesteste ca nu a avut o problema in abordarea unui personaj atat de puternic si destructiv precum Crystal, dar ca a avut nevoie de multe duble pentru a folosi limbajul licentios presupus de rol.

12:20: Actrita a spus ca un astfel de film nu este genul ei. „Filmele cu atata violenta nu ma atrag deloc. Am vazut insa „Bronson” al lui Nicolas si mi s-a parut un film incredibil de frumos. N-am tinut cont ca e un film hiper-violent si oribil, m-am gandit doar cat de interesant va fi sa lucrez cu el si sa interpretez acest personaj salbatic.”

12:23: Cliff Martinez, compozitorul coloanei sonoare (care a realizat si coloana sonora pentru „Drive”), povesteste ca absenta dialogului i-a dat ocazia sa spuna povestea prin intermediul muzicii si ca, astfel, s-a simtit aproape un personaj.

12:34: Intrebat de o jurnalista cum justifica violenta excesiva din film, regizorul a glumit „Parca ai fi mama mea!”, apoi a continuat: „Violenta este o forma de arta. Eu abordez lucrurile ca un pornograf: este vorba despre ceea ce ma excita. Nu ma consider un om violent, dar am un fetis pentru emotii violente, imagini violente si nu pot explica de unde provine. Cred ca prin arta, exorcizezi lucruri din tine.”